Elon toimitus 2017

Tänäkin vuonna Elon tavoitteena on tehdä kiinnostavia juttuja kasvatustieteiden opiskelijan näkökulmasta. On siis hyvä hetki esitellä keitä näiden juttujen takana löytyy.

elo.jpg

Hejdå! Olen Henrietta ja kirjoittelen tällä hetkellä Eloon Itämeren toiselta puolelta Uppsalasta. Tämän hetken tekstien painotus onkin valtaosin vaihtoajassa, josta julkaisen Eloon “vaihtariblogia” kaikkien vaihdosta kiinnostuneiden iloksi. Olen värikäs, sekä luonteeltani että ulkomuodoltani. Tykkään teatterista, läheisyydestä ja miltei kaikesta muustakin, missä pääsee hihhuloimaan ja toteuttamaan luovuutta. Muumiruotsillani tahdon viedä muumien ilosanomaa eteenpäin ja vaikuttaa speksissä niin Helsingissä kuin Uppsalassakin.

Swirl design Navy

Moikka! Mä oon Mirka, taiteesta, pelaamisesta ja politiikasta kiinnostunut toisen vuoden kasvatustieteilijä. Teen artikkeleita ja kuvituksia Eloon aina silloin, kun mielenkiintoinen aihe sattuu tulemaan vastaan, ja vapaa-ajalla kirjoitan live- ja pöytäroolipelejä.

Swirl design Navy

Moi! Olen Tuuli, kolmannen vuoden kasvatustieteilijä ja osakunta-aktiivi. Kirjoitan Eloon silloin tällöin, kiinnostavien aiheiden tullessa vastaan. Mielenkiintoni herättää milloin mikäkin asia, mutta lähellä sydäntäni ovat erityisesti teatteri, kielet ja mukavat opiskelijajärjestöt.

Swirl design Navy

Heissan! Olen Mina ja vastaan tänä vuonna Elon toimittamisesta. Olen aika innokas luonne ja intoilen milloin mistäkin. Tänä vuonna intoilen tietenkin Elosta! Elon ulkopuolella mut voi löytää kirjoittamassa kynä tai näppäimistö sauhuten kaikesta maan ja taivaan välillä, metsästä kävelemästä, kaikkien eläinten liepeiltä lepertelemästä tai millon miltäkin joogatunnilta tai liikuntakokeilulta hihhuloimasta.

Henrietta Pihlaja, Mirka Oinonen, Tuuli Vähämäki, Mina-Maria Poppeli

Kuvat

1. Mina-Maria Poppeli

2.

